High School in Vermont

Afscheidsfeestje

Hee,

Een afscheidsfeestje, dat maakt alles wel heel serieus. De laatste keer een hele gezellige avond met al die leuke mensen. Gisterenavond kon ik niet bedenken waarom ik nou zo nodig naar Amerika zou gaan, waarom zou ik al deze lieve mensen achterlaten?!

Maar ondanks het besef dat ik jullie allemaal achter ga laten heb ik een onwijs leuke avond gehad. Dankzij hele lieve en gezellige mensen, heerlijk eten en laten we onze geweldige dj's natuurlijk niet vergeten! En natuurlijk merci voor alle cadeautjes, zo lief!

Als ik straks intense heimwee heb naar jullie dan luister ik gewoon naar de Duitse versie van Pak maar mijn hand van Nick en Simon. Dan denk ik niet alleen terug aan deze geweldige avond maar ook aan leuke uitvaluren en het humorniveau van mijn vrienden. Voor de mensen die deze versie niet kennen: schaam je diep! En hierbij de link, geniet ervan :)

https://www.youtube.com/watch?v=OE7DKrUkhLk

En natuurlijk voor alle mensen die net als ik in het hoge noorden van ons geliefde Nederland wonen: een hele fijne zomer!

Liefs, Lotte

(Vergeten jullie niet te genieten van de foto's ... )

Reacties

Reacties

Fleur

Was echt SU-PER leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active