High School in Vermont

GASTGEZIN!!

Hee,

Donderdag 20 augustus werd ik gebeld. Ik had 's ochtends al gezien dat ik van de site af was maar toen Stacey mij belde werd mijn gevoel bevestigd! Ik heb een gastgezin!

Ik kom te wonen bij Jessica en Steve. Jessica heeft 2 kinderen uit een eerder huwelijk, Aislinn van 9 en Braeden van 7. Ze wonen in Shaftsbury, en ik ga naar Mount Anthony Union High School in North Bennington in Vermont! Een hele mooie staat, met hele hele hele lange en koude winters! Ik heb al contact gehad en het voelt allemaal heel erg goed.

Woensdag 26 augustus vlieg ik met een aantal onwijs leuke mensen naar New York City. Daar hebben we donderdag en vrijdag oriëntatiedagen! Zaterdag zal ik via Washington Dulles naar Albany (NY) vliegen en vanaf daar naar mijn nieuwe huis gaan!

Belangrijk detail: IK MAG GAAN HOCKEYEN OP MIJN SCHOOL!!

Ik heb er ongelooflijk veel zin in!

Liefs, Lotte

Reacties

Reacties

Jeske

Super leuk om dit te lezen Lot!!! Ik wens je heeeeeel veel plezier toe op je tijdelijke High School en vet gaaf dat je daar kunt hockeyen!!
Haavveeee fun ??

Jeske

Die vraagtekens achter have fun staan voor een hartje ;) xxjes

Fleur

Hee Lotte!
Wat een geweldig nieuws :D
Heel leuk dat je ook nog kan blijven hockeyen, heel belangrijk detail idd ;)
Heeeel veel plezier
Xoxoxoxoox

Theo en Ineke

Ontzettend fijne tijd toegewenst Lotte Zo te lezen zit dat wel goed. Succes!! Lieve groet van Theo en Ineke.

Elsemieke

Heel erg leuk dit Lot! Geniet van deze mooie ervaring! En als je terug komt wil ik al je mooie verhalen heel graag horen! (Ookal lees ik ze waarschijnlijk ook) enjoy! ??

Rikkie Hagen

Geweldig nieuws, Lotte!
Ik wens je een hele mooie tijd en we zijn benieuwd naar je verhalen. Je kunt volgens mij ook goed skiën in Vermont ????????
Heel veel plezier en tot volgend jaar!
Rikkie

Andle en Beja

Je bent nog niet weg en vind je nu al je blog leuk te lezen. Hoop nog veel van je te horen. Meid, geniet ervan!! Je krijgt zeker weten een top ervaring!!! Leads fan omke Andle en tante Beja (hahaha). Goeie reis woensdag.

Wouter Arlette Lars en Maud Terhave

He nichtje,
Wij willen je een hele fijne tijd toe wensen in Vermont.
Geniet van deze mooie ervaring!
Goede reis woensdag en wij gaan je verhalen volgen hoor!
Liefs xxx je oom, tante neef en nichtje ????????????????

beppe

Lieve lotte mama heeft even jouw site er in gezet leuk het allemaal zo te lezen . Beppe wenst jouw een hele fijne tijd en heel veel succes op highschool en een mooie tijd bij het gastgezin . Een dikke knuffel van beppe

beppe

Dag lieve lotte .wat leuk dat jullie gewonnen hebben met h0ckey is het gezellig met nieuwe vriendinnen . Hier is het goed ik heb met mama nieuwe kleren gekocht super was dat .afgelopen weekend in Haren geweest leuk met Maartje Jorrit en Femke Pieter heeft heel veel pijn in zijn nek nog vanwege zijn val .verder heel veeel succes met studeren lieve groeten en een dikke knuffel van beppe

Andle en Beja

gaat de communicatie via de app of deze blog waarin staat dat je gewonnen hebt met hockey. Het kan zo zijn dat ik jou verhaal op de blog gemist heb of niet kan vinden? Veel plezier in ieder geval. Groeten van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active