High School in Vermont

Tot aan 30 januari

Lieve Niederlânders,

na nog één heerlijk maandje zit ik dan nu op het vliegveld. Voordat ik die ervaring met jullie deel, hier eerst mijn verhalen uit Januari. Want januari was best wel heel erg leuk :)

de eerste vier dagen van de vakantie had ik 's ochtends trainen ben ik naar een ijshockey wedstrijd geweest met vriendinnen, the cheesecakefactory en het trampoline park. En dat was het alweer oudjaarsdag, nu stelt dat echt vrijwel nika voor in Amerika dus dan mis ik Nederland toch wel. Gelukkig bestaat er skype en kon ik toch even mee leven!

3 januari een dagje geskied at Bromley! Dan ben ik nog een paar dagen ziek geweest, nog heel veel daagjes gelanglauft (is dat een woord?!, I don't know)

dan ben ik met mijn klas nog naar Koto geweest, een Japanese steakhouse omg dat was zo goddelijk echt niet normaal!!

En dan was het eindelijk zover 15 januari 2016: MONTREAL!! voor het eerst naar Canada en wat een heerlijk land! Montreal is een onwijs leuke stad! Daarna gingen we twee nachtjes naar Mont Tremblant , echt een paradijsje! Een heel leuk ski village. Ik zie er blijkbaar uit als een 18 jarige Canadees want ik werd standaard in het Frans aangesproken..

Nog twee weekjes langlaufen een dagje skien en bij allebei de kids in de klas geweest. zo schattig om te zien hoe trots ze waren om alles aan mij te laten zien!