High School in Vermont

Thanksgiving tot kerst

Dear Dutchies,

Ja mijn laatste blog van het jaar is mijn thanksgiving blog. Was niet helemaal de bedoeling, maar ja.
We kregen woensdag 25 november vakantie. We gingen op weg naar mijn gastmoeder's broer, Erin, en zijn vriendin, Elizabeth, in Bow (NH). Haar zus, Lindsey, met man, Lucas, en 4 jarige Roan, kwamen daar ook. En ook de 'grammies' waren van de partij.
Thanksgiving is een ontzettend leuke feestdag. Het gaat officieel natuurlijk erom dat je denkt aan waarvoor je dankbaar bent maar wordt tegenwoordig door de meesten ervaren als 'veel eten en nog meer drinken'. En dat voor ruim 3 dagen straight. Heerlijk!! :)
Na twee hele leuke avondjes, goddelijk eten (Lucas was 15 jaar professionele chefkok) moesten we die maandag weer naar school.
Na een heleboel trainingen, een avondje Sinterklaas heb ik nog twee hele leuke weekenden gehad before Christmas! JayPeak (VT) een nice resort een paar mijl van de Canadese grens. En het weekend erna NYC, het weekend voor kerst! I love that city, en het was zo ontzettend gaaf om daar te zijn rond deze tijd. We gingen schaatsen bij Rockefeller centerat midnight! Ontzettend gaaf!
Nu is het net kerst geweest en zijn alle verwenden Amerikaanse kindjes weer 'verrast' met honderden cadeaus. Ondanks dat was kerst heel gezellig, en vooral omdat Ies met d'r moeder langskwam!
Ik ga nog even genieten van m'n weekje vakantie, ook al heb ik 4 dagen van9-11 amtrainen, why not? Oh ja klein detail, morgen ochtend is het -4*C tijdens de training, top, ik kan niet wachten!
Hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad en ik wens iedereen een gelukkig, gezond en onvergetelijk 2016!
Heel veel liefs,
Lotte

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active