High School in Vermont

Nieuwe sporten, reisplannen en meer (10/21-11/23)

Lief Nederlands thuisfront,

First of all, sorry dat ik niet eerder mijn leven met jullie heb gedeeld. Maar het is moeilijker dan je denkt om een blog bij te houden, het kost simpelweg vrij veel tijd om een blog te schrijven. En laat ik die tijd nu juist niet hebben. Want zoals de titel al aangeeft; nieuwe sporten. Na een paar 'open gyms' (alle meiden die willen kunnen meedoen) voor basketbal heb ik me aangemeld voor het X-C Ski Team. En voor idereen die net als ik geen flauw idee heeft wat dat was tot nu: langlaufen. Ja, ik ga langlaufen ... Want basketbal is toch zeker niet mijn ding (lees: ik was ronduit slecht en omsingeld door meiden die al jaren speelden). Nu heb ik dus elke dag trainen van 2:40 - 4:45, en zolang er geen sneeuw ligt hebben we hele leuke work outs. Wie wil er niet 50 min hardlopen terwijl het 34*F/1*C is? Ik weet het, ik maak jullie allemaal ontzettend jaloers, het spijt me. Ondanks dat zijn het onwijs leuke mensen en is het heel gezellig.

Sinds mijn laatste blog heb ik nog wat tripjes/uitstapjes gemaakt. 23 oktober haalde Jess me eerder uit school, het geweldige leven. We gingen naar een conference van haar in een heel mooi resort in Lake Morey, VT (even googlen guys!) waar ik een werkelijk waar goddelijke massage had en een paar leuke gesprekken met de future governors of Vermont. De 24ste stonden we vrij vroeg op en reden we in de ijskou naar Williamstown, MA, om naar een college field hockey game te gaan met Kourtney! De 25ste gingen we naar fright fest in Six Flags New England, ik haat achtbanen en die dag haatte ik Kourtney ook omdat ze me in serieus elke achtbaan heeft gezet. (just kidding maar ik heb haar misschien wel lichtelijk bedreigt during the rides, oepsie). Het weekend erna was het Halloween, we gingen naar de Adams Family musical op de high school en daarna trick or treating. Kourtney en ik keken Friends tot ruim 2am, hét probleem met Netflix. Zo ben ik ook nog naar een concertje geweest van Buddy Guy, een 79 jarige bluess zanger, haha echt geweldig. Hebben Jess en ik gigantisch gehuild in de bioscoop tijdens 'miss you already' en zijn we naar de kapper geweest. Hebben we ontzettend veel geshopt en zijn we voor Aislinn's verjaardag op de Polar Express Train Ride geweest, zo ontzettend schattig!

Vorige week keek ik Mockingjay Part 2 in de bioscoop en daarna heb ik dan maar besloten deel 2,3 en 1 ook maar te kijken. En ja, in die volgorde :)

En dan reisplannen: een dagje NYC (dec. 19), een 3 daags tripje Montréal (Canada) (jan. 15) en nog wat skiweekenden staan op de planning.

Inmiddels is mijn terugvlucht ook zo goed als geboekt. Op zondag 1 februari land ik op Schiphol. En ik verwacht uiteraard spandoeken, goede Nederlandse bonen koffie, een boterham met kaas en heel veel liefde :)

De blog over thanksgivingbreak komt eraan!

Heel veel liefs,

Lotte

Reacties

Reacties

Gejanna

Leuk om te lezen! Heel veel plezier nog :)

roelof

Geweldig!! Blijf genieten!!

Fleur

Heel jaloers op het weer
:^D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active