High School in Vermont

Hemel op aarde

Lieve Nederlandse vrienden,
Het is vandaag zondag september 20, en hier (alweer) een nieuwe blog vanuit 'MERICA!
Afgelopen week was weer ronduit warm, zo rond de 25graden. Dat is natuurlijk heerlijk tenzij je in school geen shorts mag dragen en je daarna moet hockeyen ;) Desondanks hoor je mij zeker niet klagen, althans niet overdag want 's nachts (lees tot 9:00uur) is het ongeveer 4-9graden.
We hebben afgelopen week één wedstrijd gewonnen, en vrijdag zijn we in onze leuke gele schoolbus naar Hartford gereden (2,5 uur) waar we helaas met 1-0 verloren. Op de terugweg is het dan een voedselinvasie, want stel je voor je moet eten meenemen van huis?! We stoppen gewoon bij een supermarkt en restaurant, lang leve Amerika! Nou moet ik wel zeggen dat het eten hier rechtstreeks uit de hemel de supermarkten binnenvalt, dus zo vervelend is het allemaal ook weer niet.
Zaterdag was het iets minder voetbal, nu Braeden zijn arm in het gips heeft (want hem er niet van weerhoudt in bomen te klimmen en van heuvels af te rollen, maar dat geheel terzijde) hebben we alleen Aislinn's wedstrijd kunnen zien. Daarna zijn weet z'n vieren naar Rutland gereden. Een stad ongeveer een uurtje ten noorden van Bennington. Een vriendin van Jess woont daar in het oudste huis van de stad (+/- 1870), en mensen die mij kennen: ik, samen met mijn voorliefde voor oude huizen, vond dit natuurlijk een hele eer! Het is een onwijs groot huis, met de meest comfortabele bank die een mens zich kan voorstellen! We zijn naar een boerderij geweest, met onwijs mooi uitzicht en lieve biggetjes hahah
We hebben pizza gemaakt en ice cream sundaes, wauw wat een leven! Reese's peanutbutter dressing voor over je ijs, beter gaat mijn leven echt niet meer worden mensen!!
Zondag zijn we, na 2x te hebben ontbeten, naar een maïs doolhof geweest voordat we terugreden naar North Bennington. We haalden snacks want mijn AYUSA begeleider kwam langs om te kijken of ik nog leef, en zo ja in welke omstandigheden. Morgen begint spirit week, vrijdag is dé football game en zaterdag naar Boston voor een baseball game van de Red Sox! :)
Zondag vier ik mijn SWEET SIXTEEN met wat vrienden (waarvan er eentje ook jarig is op de 28ste), weer een hele leuke week in het vooruitzicht!
Heel veel liefs vanuit de hemel,
Lotte

Reacties

Reacties

Tynke

Aah klinkt weer allemaal super! Hier in Nederland is de herfst helaas al lekker bezig dus die 25 graden klinkt wel heel goed, haha ;).
Veel plezier en succes op school deze week!
Dikke Tút

Sabine uit Gent

He Lotte,
Zo leuk je verhalen te lezen. Het woord verveling is nergens terug te vinden. Is je nieuwe familie wel eens thuis ? Wat een druk leven zeg ! Geniet van dit grote Amerika avontuur. Zondag denken we superspeciaalongelooflijkveel aan je ! Liefs van ons allen.

roelof huisman

Klinkt heerlijk en geweldig. Ben je ook aangekomen?? Veel eetverhalen en ik ken het eten daar. Veel plezier meid!!!

Anna Titia

Klinkt suuuuuper nice lot!
Geniet ervan!
Liefs
Anna Titia

Rikkie

Wauw, Lotte, dit klinkt allemaal geweldig, super amazing awesom, wonderful! Live the American life, while you can!
Alvast een fijne verjaardag!

Hilde

Stuur me maar wat eten! ;)

Arlette Wouter Lars en Maud

Wauw Lotte, Lottie ;)
Wat een verhalen zeg, ben je wel eens thuis?
Geniet van deze "American way of life" ervaring, dit pakken ze je niet meer af!
En Reese's peanutbutter dressing voor over je ijs, op brood is het al heerlijk laat staan over je ijs!
Wat leuk dat je ook in de USA een sweet sixteen party hebt! Enjoy en veel liefs van ons uit Winsum.

Tessa

Klinkt heerlijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active